Voorwaarden Yoors

Voorwaarden Yoors


settings
  • Instellingen
  • Positie

    Automatische scrolling


Yoors is graag gastheer van onze leden. Wie je ook bent en wat je ook leuk vindt. 

Wij bieden je graag de ruimte je te uiten zoals je dat zelf wilt en vinden daarbij dat je de volgende 10 rechten hebt: 

  1. Je hebt recht op privacy.
    Jouw data zal nooit zonder jouw toestemming worden verkocht. 
    Als dat wel gebeurt dan verdien JIJ er aan en weet je er dus van. 
  2. Je heb het recht altijd de eigenaar van jouw content te zijn.
    Wij zullen het nooit gebruiken of verkopen aan derde partijen. 
    Je verdient aan je content per gegenereerde pageview of review. 
  3. Je hebt het recht zelf te kiezen wat je ziet.
    Wij zullen nooit ongevraagd content aan jou opdringen.
  4. Je heb het recht te zijn wie je bent je te uiten zoals jij wilt.
  5. Je heb het recht jouw privé-gegevens, zoals jouw echte naam, adres, enz. privé te houden.
  6. Je hebt het recht op volledige transparantie van het platform.
  7. Jouw volgers hebben het recht jouw posts te zien zonder tussenkomst.
    Wij zullen dat nooit beïnvloeden met algoritmes. 
  8. Je hebt het recht op volledige transparantie wat betreft jouw data.
    Deze zullen wij voor zover deze niet direct in te zien is, altijd verschaffen.
  9. Je hebt het recht jouw content ten alle tijden te verwijderen.
  10. Je hebt het recht jouw account ten alle tijden te verwijderen.

Deze 10 rechten zijn de jouwe en hiervoor vragen wij een aantal dingen terug: 


  1. De content die jij maakt is van jou en heb je niet zonder toestemming van anderen overgenomen.
    Iedere keer als je een post maakt vink je aan dat je niet kopieerde en/of toestemming hebt van de rechthebbenden om te publiceren. Yoors is hierdoor niet verantwoordelijk voor hetgeen jij post maar JIJ. Dit Houdt in dat als Yoors door een derde partij wordt aangesproken die claimt rechthebbende te zijn dan verwijzen we door naar JOU. 
  2. Behandel de andere leden, zoals je zelf behandeld wilt worden. 
    Dus geen agressie, beledigende reacties, aansporingen tot geweld of andere ongepaste uitingen. 
  3. Door jou opzettelijk automatisch gegeneerde pageviews - dus niet menselijke pageviews - leiden tot afsluiten van je account en niet uitbetalen Yp.  We hanteren een zero tolerance beleid. Dus geen herkansingen! In sommige gevallen wordt er aangifte gedaan.  Mochten we het vermoeden hebben dat je verkeer automatisch wordt gegenereerd en je kunt niet aantonen wat de bron is. Dan wordt je ook verwijderd en vindt geen uitbetaling plaats. 
  4. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van je verdiensten aan de belastingdienst. 
  5. Bij eventuele geschillen is Nederlands recht van toepassing. 


We kunnen ons haast niet voorstellen dat je met zoveel rechten op Yoors je zou 'misdragen' maar we 
behouden ons wel het recht voor je pagina en /of account te verwijderen als we onjuist gedrag constateren.  Wat onjuist gedrag is definieert Yoors. Het hoeft dus niet aan bovenstaande punten te voldoen. 
Het opgebouwde saldo wordt dan verdeeld onder de Yoorsleden.

Photo by Rainier Ridao on Unsplash



Beoordeel

Reviews en Reacties:

4.8 / 5 (115 reviews)
expand_more
Verberg reacties
Goed dat er regels zijn
| 11:33 |
Dat is duidelijk  ;-)
| 20:45 |
Yoors lijkt me zo te lezen transparant en dat vind ik fijn. Ik moet ook mijn weg nog een beetje zoeken, maar ga het zeker wel vinden.
| 22:33 |
Geen idee wat punt 3 is dus dat zal wel positief zijn.
Bij onjuist gedrag kan het account verwijderd worden... wat onjuist gedrag is kan dus van alles zijn (te kritisch of niet sympathiek genoeg?)en is aan yoo.rs. Zonder opgaaf van reden dan? Het zou wel aardig en eerlijk zijn om te laten weten waarom het account verwijderd wordt. Niet iedereen is met kwade opzet bezig.
In geval dat... hoe kom je dan nog aan de content waarvan jij de eigenaar bent?
| 22:46 |
Moet alles
nog een beetje uitzoeken ,maar vind mijn weg er wel in.
| 13:50 |
Mooi. Welkom ! 
| 13:54 |
Inmiddels gelukt?
| 20:53 |
Bedankt voor de informatie. Ik vind yoors een heel fijn medium, veel vriendelijke, hartelijke mensen. Ben nog wel aan het puzzelen hoe sommige dingen gaan, maar heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.
| 19:10 |
Top !
| 19:10 |
Heel mooi om te lezen. Lijkt een beetje op omdenken.
| 12:57 |
:)
| 13:13 |
Duidelijk betoog weet je gelijk waar je aan toe bent
| 11:59 |
Dank ! Welkom.
| 15:12 |
Prima regels vgm
| 15:30 |
Dank !
| 15:31 |
Hoi, is er een rede dat mijn pagina niet meer in mijn statistieken staat? Het gaat over de Dogecoin pagina.
| 21:17 |
Top, echt geweldig
| 17:40 |
Dankje !
| 19:02 |
Ik bedoel zijn jullie al eens benaderd door een derde partij...
| 22:21 |
Ja is wel eens gebeurd.
| 19:02 |
Is 1. uit de onderste punten al eens voorgekomen?
| 22:20 |
Ok duidelijk dit. y.is/07KlD
| 19:30 |
Duidelijker kan niet. En heel netjes. Dat maakt yoo.rs mooi.
| 19:37 |
Helemaal duidelijk en begrepen.
| 20:29 |
Helder tot dusver. Ik ben nieuw hier dus het is nog even puzzelen
| 10:56 |
Ok je kunt altijd vragen stellen :)
| 11:48 |
Ik ben een nieuw lid hier en ik ben het helemaal eens met die voorwaarden. Ze lijken me dan ook niet meer dan normaal te zijn!
| 10:24 |
Dag Henkjan,dat zijn goede maatregels .Daar heb ik helemaal geen problemen mee. Maar hoe plaats ik `n blog.?
| 10:25 |
Ik vind deze regels niet meer dan normaal en zoals ik heb begrepen mag ik mijn huidige blog hier dus ook 'plakken'?
| 11:12 |
Ja hoor.
| 15:14 |
Dank je wel voor de bevestiging! Er leuk hier en heb al interessante artikelen gelezen. Dat Yoo.rs maar erg 'groot' mag worden!
| 15:07 |
Hallo Henkjan, begrijp ik dus goed, dat ik oudere artikelen van mijn blog hier mag plakken? Krijg ik dan geen problemen omdat ik het gekopieerd zou kunnen hebben?
| 14:51 |
Geen probleem.
| 22:00 |
Gelezen en helemaal mee eens. :-)
| 19:01 |
Duidelijk! En Absoluut reëel!
| 18:00 |
Super! Klinkt goed!
| 00:11 |
Best veel info maar wel een eerste indruk dat het interessant maakt bedankt voor de rest. Ik ga delen hahA
| 03:26 |
Super ! Nog eens super
| 12:14 |
Dank je wel dat dit hier mogelijk wordt gemaakt!
| 17:05 |
Volgens mij ben ik al enige tijd lid van Yoors. ik ben heel tevreden met Yoors, je kunt je mening uiten en andere meningen aanhoren en eventueel delen.
| 16:15 |
Toppie wat jij allemaal verwezenlijkt hebt (van je eigen bedrijfscentjes).
Thanks uit naam van ons allemaal.
| 15:42 |
Dank!
| 09:32 |
Nieuw en nieuwsgierig
| 02:29 |
Net nieuw en probeer een profielfoto te plaatsen. Ben al een uurtje bezig maar wil niet lukken? Wat gaat er mis?
Verder lijkt het mij super leuk dus wil snel aan de gang..
| 23:09 |
Ik kijk het na.
| 08:17 |
helder en klaar! bij deze gelezen & goedgekeurd, liefs, tantracutie
| 01:47 |
:)
| 14:20 |
Even een vraag nog: waar kan ik zien wat ik krijg bij het aanbrengen van leden? Ik heb twee mensen die lid zijn geworden nadat ik de posting op Facebook had geplaatst, maar dat zie ik nog niet terug bij mijn overzicht. Hoe werkt dat?
| 13:46 |
Dat werkt momenteel niet helemaal lekker maar zie je gewoon in je logs als het goed is. We zijn dit nu grondig aan het herzien en komen snel met de verbeterde versie online.
| 14:21 |
Helaas, beide mensen zijn wel via mij,maar staan niet in de log...
| 16:23 |
Binnen nu en twee weken.
| 14:21 |
Ik zal er morgen ook even een post over schrijven.
| 14:21 |
artokels die gedeeld mogen worden op andere platform van een maker mogen die hier ook gezet worden
| 19:28 |
Ja hoor.
| 21:23 |
bedankt
| 21:32 |
Aangeven bij de belastingen, elk bedrag of slechts van een bepaald bedrag?
| 17:08 |
Als het boven een bepaald bedrag komt maar dat is best veel hoor.
| 11:03 |
Leuk. Maar waar haal je artikels om te posten?
| 17:04 |
Zelf bedenken .. schrijven maken filmen tekenen enz.
| 22:07 |
Klinkt helder en transparant, ik ga het ervaren... ;-)
| 10:53 |
Leuke info, maar wordt er vaker gebruik gemaakt van niet-menselijke pageviews?
| 23:25 |
Is ten strengste verboden, is direct traceerbaar en kan je je account kosten maar ja.. Ze proberen het nog wél eens.
| 07:40 |
Nee we hebben het er redelijk uitgefilterd. En ik heb een zero tolerance beleid. Dus ontdekking is complete verwijdering onmiddellijk zonder enige vorm van correspondentie. Ja de melding dat je er af ligt..
| 09:33 |
Heel goed ! Want dat soort misbruik is echt niet wat je hier wil hebben. Ook zat net twitter accounts inmiddels gezien die bijv 20.000 followers leken te hebben maar dus gewoon fake zijn. Kan me voorstellen dat dit soort botjes zwaar misbruik van Yoors zouden maken als je dat niet goed in probeert te dekken.
| 12:59 |
Dit is leuke informatie over yoors ik zal het delen.
| 16:21 |
Hoihoi,
Hoe kan ik het emailadres veranderen?
Groetjes
| 21:18 |
Dat kan nog niet :) Je kunt me wel mailen met je email wensen op henkjan@yoo.rs dan kijk ik voor je.
| 21:38 |
Zojuist gedaan! Thanks :)
| 21:50 |
interessant!
ik ben een beginner, sinds enkele minuten dus nog totaal mijn weg aan het zoeken...
ik heb begrepen dat je niet zoals op facebook vrienden maakt maar mensen volgt?
ik heb nog heel wat zoekwerk...
| 13:26 |
Onder andere je kunt ook onderwerpen volgen natuurlijk.
| 13:34 |
Super leuk en duidelijk. Ik ben net vegonnen
| 08:16 |
Ik probeer een blog te schrijven, maar ik ben niet verbonden via Facebook o.i.d. Want ik merkte toen ik mijn blog had geschreven dat mijn vrienden mijn blog ook kunnen lezen, dus ik heb me afgemeld maar nu ik weer een blog wilde maken, kreeg ik een error melding en was mijn blog weg...hoe kan dat?
| 14:01 |
Kun je daar screenshots van mailen naar henkjan@yoo.rs dan zoek ik het uit voor je. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt namelijk.
| 14:02 |
Ik bedoel dat mijn yoo.rs niet meer verbonden is met Facebook, dat wilde ik achteraf niet, maar kan ik dan dus geen blog schrijven hier?
| 14:07 |
Jawel hoor gewoon weer even inloggen. Rechtsboven.
| 15:29 |
Mag ik hier uit afleiden, dat wanneer je hier buigt, het sowieso op je facebookpagina wordt weergegeven?
| 17:10 |
Ik had bij instellingen Facebook ingeschakeld en toen reageerde een nichtje op een blog wat ik hier had geschreven, ik wil niet dat vrienden lezen wat ik hier schrijf, dus ik heb Facebook hier uitgeschakeld
| 11:58 |
Duidelijk. Kan ik ook koppelen met mijn eigen website? Dus Blogs delen?
Groet Lotte
| 09:14 |
Je mag gewoon knippen en plakken maar een share oid hebben we (nog) niet.
| 09:23 |
Duidelijk,over het uitbetalen kan ik nog niks zeggen ,heb nog niet voldoende maar zou een Belgische telefoon nummer moeten opgeven,dus dit is geen probleem als ik het zo lees
| 08:39 |
Is niet nodig Belgisch rekeningnummer is voldoende.
| 11:52 |
Is er ook een yoors app?
| 23:20 |
Dit jaar misschien.
| 11:51 |
Dat zou super zijn!
| 14:23 |
Top voorwaarden en super flexibel!
| 23:19 |
Worden er eigenlijk ook uitbetalingen gedaan naar België? Omdat ik mensen zie reageren over het activeren van een '06' en ik niet precies weet wat dit is? Indien dit het begin is van een telefoonnummer, in België begint deze steeds met '04'.
| 22:08 |
Ja zitten veel belgen op Yoors. Plm 20%
| 23:22 |
Waarom met 06 erbij Henk jan?
| 23:57 |
Nu heb ik één vraag over het 06-nummer: Wat als je een nieuw telefoonnummer krijgt door bijvoorbeeld een nieuw mobiel abonnement?
| 12:28 |
Geen probleem.
| 16:06 |
Uhmm hoe kun je je telefoonnummer activeren? Ben vergeten hoe ik ben ingelogt het was of met mail of met mijn nummer ... vergeten...
| 22:38 |
Kan nog niet :)
| 16:06 |
Heel goed uitgelegd
| 22:36 |
Ik snap dat de optie 'bevestiging via 06' gaat komen ivm misbruikmakers, maar wat als je het niet fijn vindt om je telefoonnummer ergens aan te koppelen? :c
| 22:13 |
Ja dan heb je een probleem want krijg je niet uitbetaald :)
| 10:27 |
Maar het is dan dus niet zo dat je geband wordt van de website ofzo? Want ik vind het wel ontzettend leuk om te bloggen.
| 12:41 |
Nee hoor we gaan het nog niet zo snel doen.
| 13:18 |
Gelukkig!
| 13:46 |
ik heb een extra account dat over muziek gaat.|
geen fake account en reageer er ook niet via dit account op
| 16:35 |
Lijkt me allemaal heel helder.
| 14:57 |
Duidelijk!
| 12:01 |
Heel duidelijk verwoord. Niet met dat intellectueel geleuter
| 09:39 |
Duidelijk geschreven! En helemaal mee eens dat je dit ook gaat doen met 06 nummer! Super!!
| 01:27 |
Weer een mooi duidelijk stukje...
Love it, dat het kado'tje weer terug is...
| 22:05 |
Zeker duidelijk en helder. Ik deel hem :)
| 22:00 |
Heel helder en duidelijk.
| 21:36 |
Je hebt ze er tussen zitten... Je moet Yoors zien als een mooi reservaat met een hek. Sommige leden zullen nèt zo lang langs het hek heen en weer lopen tot ze een stukje gevonden hebben waar ze onderdoor kunnen kruipen om buiten tegen het hek aan te piesen.
| 21:10 |
Handig zo'n overzicht!
| 20:45 |
Heel duidelijk. Goed bezig
| 20:36 |
Zeer duidelijk. Hoe ga je het trouwens doen met gsm nummers ? Aangezien ik waarschijnlijk in komende maanden men nummer een keer ga veranderen. Ik wil hier niet mee in problemen komen
| 20:32 |
Goed en duidelijk omschreven
| 19:52 |
Dat is helemaal duidelijk ;-)
| 18:45 |
Na een paar weken Yoors, toch vrij goed mijn draai gevonden hier. Ik amuseer me in elk geval. De regeltjes zijn duidelijk en niet eindeloos lang. Prima allemaal !
| 18:40 |
heel helder en duidelijk geschreven !
| 18:33 |
Helder! Lijkt mij vrij logisch allemaal. Hopelijk voorkomt het nu misbruik!
| 18:06 |
N.a.v. punt 3: Hoe krijgt men het voor elkaar!
| 17:54 |
Yep.
| 18:12 |
Mja, zou het ook niet weten hoe of wat hoor....
| 19:37 |
Zeg dat aan 1 heb ik wel genoeg en amper echt tijd voor.
| 22:02 |
Helder en terecht! Misbruik aanpakken.
| 17:46 |
Zeker zo!
| 19:37 |
Automatisch gegenereerde pageviews! I missed it. Good call. Direct eruit. No tolerance.
| 16:41 |
Goed dat het geupdate is! Hopelijk zo minder/geen fraude
| 16:12 |
Duidelijk, en erg goed dat het is aangescherpt!
| 16:04 |
Erg duidelijk hoor
| 15:59 |
Kan mij helemaal vinden in het nieuwe punt over frauderen.
| 15:42 |
Lijkt me allemaal vrij logisch
| 21:33 |
Heel fijn om hieraan te mogen deelnemen, nogmaals... zeer mooie initiatief!
| 20:06 |
Dank !
| 21:51 |
Heb op een andere site gezeten, maar Yoors is zoveel toffer, leuker, mooier!!
| 15:13 |
Klopt.
| 15:14 |
Hahahahaha!!!!
| 15:21 |
...Klopt...
| 15:22 |
Wat een toffe site is dit!
| 06:50 |
Klopt!
| 07:58 |
Zoals er ook al staat: helder en transparant!
Ik ben blij dat ik op het bestaan van Yoors gewezen ben, want ik vind het echt een erg toffe website en ik vind het leuk om andermans blogs te lezen! Alleen een beetje balen dat het nu toetsweek is ;) had graag al een aantal blogs geschreven want inspiratie genoeg!
| 22:45 |
Gewoon na je toetsweek. We lopen niet weg. Welkom anyway.
| 22:50 |
Nah, gewoon tijdens mijn toetsweek :'D
| 23:03 |
Is duidelijk. Ik mis alle en help. Of kan ik dat gewoon Niet vinden. Klikte net op help maar ik kom daar niet wijs uit. Kan ik ook op mobiel Blogger of alleen computer?
| 12:14 |
Alleen computer is het lekkerst. Help kun je vinden onder Yoors Uitleg.
| 16:18 |
Wauw! Wat een duidelijk en helder verhaal! heerlijk :)
| 21:09 |
Dank we doen ons best bij Yoors :)
| 21:14 |
is maar gepast ookx
| 14:47 |
Waarom geen leeftijdsgrens?
| 09:29 |
Waarom wel ? Een grens houdt in dat je vanaf je 60e bijv er niet meer op mag :) Je bedoelt denk ik een drempel. We proberen rotzooi te vermijden zodat kinderen ook gewoon veilig zijn hier.
| 09:43 |
Een drempel inderdaad :-)
| 10:08 |
So far so good tot op heden alles leuk hier :)
| 00:09 |
Super fijn dit!
| 15:02 |
Helder!
Het is altijd fijn te weten waar je aan toe bent.
| 11:20 |
Heel duidelijk hoor
| 16:51 |
Dank !
| 20:21 |
Duidelijk beschreven hoor
| 03:57 |
Dank !
| 08:05 |
Your welcome!
| 10:02 |
Heel duidelijk verhaal.
| 23:19 |
Handig voor de nieuwe leden.
| 19:26 |
Ik zeg duidelijk verhaal.
| 08:27 |
ik heb even een vraag over "de content is van jou en niet zonder toestemming van een ander overgenomen". Ik zie vaak blogs voorbij komen waarbij een bronvermelding is geplaatst. Zeker als het gaat om onderzoeken. Is dit dan ook een vorm van toestemming?
| 10:17 |
Nee dat zijn vaak vertaalde artikelen uit een ander taalgebied dan zit je niemand in de weg. Maar dat is uiteraard verantwoordelijkheid van het Yoors lid daarom vink je dat ook aan. Het is wel gebruikelijk het zo te doen.
| 19:34 |
Helemaal mee eens!
| 19:53 |
Dag Henkjan, ik vond Yoors het proberen waard en dat vind ik nog altijd. Facebook heeft te veel monopolie en diversiteit moet er gewoon zijn. Wat ik minder leuk vind is dat mensen onder speudoniemen kunnen posten. Dit is ook zo op andere sociale media en inderdaad: daar zijn vele argumenten-voor, maar er zijn er minstens evenveel argumenten-tegen. Bij mij heeft het stress. Het voelt onnatuurlijk aan. Als ik sociale media ooit verlaat, dan zal het om die redenen wel zijn. Ik ben er nog niet uit.
| 21:24 |
Ok duidelijk. Ik vind het wel fijn. Internet startte als vrij medium en Facebook forceert je je eigen naam te gebruiken vind ik niet fijn. Ik gebruik mijn eigen naam trouwens wel hier omdat ik verantwoordelijk ben voor Yoors en iedereen me dus moet kunnen vinden. Maar er zijn heel veel mensen die zich juist heel vrij voelen onder een eigen gekozen naam en daar kan ik heel erg goed inkomen.
| 21:28 |
Mij geeft het geen stress om niet te weten of je irl ook Nele heet of niet, vind jij het interessant om te weten of Soberana de naam is die in mijn paspoort staat??
| 18:18 |
Nee, ik vind het niet interessant om te weten welke naam er op je paspoort staat en nee: ik krijg geen stress van jou. :)
Misschien moet ik er maar eens een blogje aan wijden. Waar ik dan wel stress van krijg..
| 22:12 |
Fijn , ik vind het een Top site ,
| 10:08 |
Dank !
| 10:11 |
Echt fijn zo! Ik hoop op een nieuwe trend!
| 14:24 |
Toppie! Ik zal braaf zijn :)
| 19:01 |
I know. De braafste.
| 19:35 |
Het braafste shizzle blog!
| 00:20 |
Erg duidelijk omschreven, zo weet je waar je aan toe bent
| 08:49 |
Goed om te lezen. Maar wat betreft privacy. Ik ben er een beetje van geschrokken dat in de URL van mijn posts mijn eigen naam is verschenen. Dit terwijl ik schrijf onder een andere schermnaam. Het weerhoudt mij nu om nog te posten op Yoors. Ik wil niet dat mijn eigen naam aan mijn bijdragen hier op Yoors te zien is, daarom had ik voor een alias gekozen. Is dit aan te passen?
| 18:06 |
Dat kan alleen bij het aanmaken aangepast. Slimste is alles even verwijderen - nog niet zoveel - zag ik account verwijderen - en opnieuw aanmelden. Dan bij aanmelden goeie alias kiezen. Op termijn gaan we dit wel aanbieden maar nu zit het wijzigen er nog niet in helaas.
| 20:46 |
Goed dat je dit weer boven water haalt!
| 16:30 |
Altijd goed om je inkomsten door te geven, aan belasting dienst want ze zien alles. En de regels zijn duidelijk en helder en je weet gelijk waar je aan toe bent.
| 20:15 |
Heel duidelijk, ik heb de indruk dat het hier toch terug wat verbeterd is...
| 14:17 |
Netjes en duidelijk omschreven en fijn om even door te kunnen lezen wat de regels zijn en welke rechten je als schrijver hebt. Door dit te lezen heb ik een veilig gevoel bij Yoors.
| 12:18 |
Ja net als onderstaande reacties, ben ik ook voor zo'n meldknop. Die schijnt niet zo heel moeilijk te zijn. Gewoon naast het aantal sterren die je een ander geeft een duim naar beneden. Dan weet je dat er iets niet goed is. En weet je wat ook handig zou zijn? EEN FAVORIETEN knop, waarmee je blogs even kunt bewaren. Soms volg ik iemand en ben dan vervolgens de naam kwijt en als je die dan bij je FAVO hebt kun je ze zo weer vinden...
| 10:32 |
Een negatieve ster als het ware. Goed punt. Die bewaarknop gaat er ook komen maar kost tijd. Eerst pageviews online.
| 10:35 |
Ja zoiets idd. Yehhh pageviews ben er razend nieuwsgierig naar.... :) Goed bezig.
| 10:37 |
Ik deel hem ook
| 06:16 |
Dank !
| 09:31 |
Super! Ik deel ' m
| 19:04 |
duidelijk als het maar kan... :)
| 18:09 |
Duidelijker dan dit kan bijna niet
| 18:00 |
gelezen ~ helemaal mee eens ~goedgekeurd ! ~en nog maar eens gedeeld, bij sommige mensen zijn 3 regels om te volgen zelfs al te veel :) lol
| 17:58 |
Dank voor het delen!
| 18:07 |
My pleasure!
| 18:14 |
Dat is een duidelijk en eerlijk verhaal.
| 16:50 |
Prima voorwaarden!
Wbt punt 3: Het zal nog mooier worden, wanneer de negeerknop in werking treedt en als je bij 'nieuwe posts' kunt zien wie de schrijver is: het gebeurt nu nog dagelijks dat ik een post open op grond van de titel en dan pas ontdek dat ik iemand ongewild een page-view heb gegeven. Maar ik begrijp dat daar nog aan gewerkt wordt.
| 16:19 |
Duidelijk en helder!
| 16:10 |
Niet meer dan logisch in mijn optiek! Fijn
| 15:57 |
Helemaal top, fijn
| 15:52 |
Helemaal goed, Henkjan!
| 15:47 |
duidelijk en voor de hand liggende regels
| 15:45 |
Zeer goede voorwaarden.
| 15:42 |
Lekker te weten dat mijn misdragingen ook anderen wat opleveren (grapje)
| 15:26 |
Tot hiertoe lees ik alleen maar goede dingen op Yoors en gaat iedereen zeer correct met elkaar om.
Houden zo!
| 15:21 |
Duidelijk op een rijtje! Behandel zoals je zelf behandeld wilt worden vind ik altijd erg mooi!
| 15:13 |
Goed om dit zo nu en dan weer eens even onder de aandacht te brengen Henkjan!
| 14:56 |

Persoonlijk kanaal
Arbowetten bestonden toen nog niet
Gezondheid & Geest
mentale fysiotherapie
mentale fysiotherapie
Muziek, Kunst & Cultuur
Portret tekenen
 
×

Yoors


exit_to_app Inloggen