Proverite sa sobom; na osnovu čega otvarate elektronskaposta ili ne? Dobra šansa da će naslov e-pošte imati najveći uticaj da li otvorite, izbrišete ili čak označite poštu kao neželjenu poštu. Dakle, predmet vašeg e-maila je od velikog značaja. A ovo se odnosi i kada pošaljete e-poštu pojedincu ili kada želite da dođete do velike grupe: grupna e-pošta, bilten, reklama itd..

  1. Kratak: odlična usluga kao što je Mailchimp preporučuje do 9 reči i 60 znakova.
  2. Brojevi: koristite brojeve gde je to moguće. Primalci obrađuju ove informacije brzo i lako.
  3. Personalizujte: koristite podatke od primaoca kao što su ime, lokacija, jezik ili interesovanja.
  4. Iznenađenje: od humora, kontroverze ili nagoveštava da kreirate rado.
  5. Koristite emojis: štede upotreba emojisa privlače pažnju na dobar način.
  6. Izbegavajte neželjenu poštu: prestanite da koristite CAPS-LOCK ili obilje uzvika.
  7. FOMO: ako donosite ponudu ili pokušavate da ubedi nekoga, postupite na tome sa osećajem hitnosti.
  8. nosač: upotreba [..] da istaknete poseban sadržaj. Na primer: [beli papir] ili [bonus]
  9. Ne zaboravite tekst pregleda: šta će se pojaviti u poštanskom sandučetu e-pošte kao prvi pregled sadržaja e-pošte?
  10. Test: Da li A-B testove da biste videli kako vaši primaoci reaguju na vaše teme.

Koji su vaši saveti za dobru temu za e-mailove? Savet: proverite smeće vašeg inbočeta e-pošte; koje e-poruke ste odbacili bez čitanja? Šta se brinuo o tome?

10 saveta za predmet vašeg e-maila


Comment with a minimum of 10 words.
Monetization is required
49 comments