×

Yoors


Inloggen
×

Yoors












#

0 volgers
notifications_noneadd
Lezen we elkaar nog wel?

Lezen we elkaar nog wel?


Vroeguh toen de vissen nog op het land liepen werd ik hier nog wel eens gelezen.

Tegenwoordig zijn mij lezers op één hand te tellen, of dat wil zeggen dat mijn misbaksels er minder op geworden zijn laat ik over aan u lezer.

Natuurlijk ben ik een iet wat vreemde eend in deze Yoors bijt, maar in de pre historie haalde ik met gemak 30+ views enkel hier op Yoors. Niet dat ik daar afhankelijk van ben, maar het is toch wel interessant vanwege de leuke en ook zeker ook vanwege de minder leuke reacties (ik hoor graag een frisse tegenwind, als ik hem maar niet ruik).

Leest u mij nog wel lezer?

Nu vraag ik me af, lezen we elkaar nog wel? Of alleen als we op de homepage staan? Want dan ontploft mijn inbox en dat zijn nooit mijn beste blogs. Maar wat dat betreft, die blog komt nog.

Afijn ik vroeg me af of jullie en dan bedoel ik jullie de schrijvers onder ons hetzelfde merken.

Ik las laatst een quote van Henkjan, ja die van Yoors, waarin hij aangaf dat  "99% van de leden leest en slechts 1% schrijft, zo is het altijd geweest." 

Laat nou die 1% die schrijft mijn lezers zijn, want de mensen die reageren, zijn vaak zij die publiceren. Op basis van die quote zou je denken dat er nog een heel bataljon lezers ergens verstopt zit die ik schijnbaar niet aanboor.  

Een voorbeeld is mijn "Wie is de Mol Niet" blogs. Nog geen 10 lezers op Yoors, maar wel 600 op FB.  Oke Yoors lezers lezen lieve dan dat ze TV kijken, snap ik nog. Mogelijk hebben ze allemaal een tuin en houden daarom ook niet van mollen en hun streken, respect.



Maar ook "Vouwen of Proppen" had na 5 dagen pas 16 views. Je kunt me niet vertellen dat Yoorsiaanen vies zijn van pies en poep verhalen.

Nou had ik er een kort gesprekje over met Ingrid, ja die van de tips, en zij merkte op dat ik relatief weinig volgers heb. 

Tegendraads als ik ben gaf ik aan dat ik niet wil leven in een wereld van volgen en gevolgd worden. Prima als men mij volgt, maar ik ga mijn eigen weg (overigens is de helft van die volgers lid geworden via de pop-up en zijn zij mogelijk deel van die 99% hele stille lezers).

I´m a reader not a fighter or am I just a lousy writer

Afijn, ik moet eerlijk toegeven ik ben er zelf ook debet aan. Ik lees dagelijks max. zo´n 5 blogs hier, reageer waar ik toegevoegde waarde of waardering wil uitspreken (das dus een stuk minder vaak), maar ik zou best nog iets meer kunnen klikken.  

En toch knaagt er iets. een gevoel dat we iets kwijt zijn geraakt, iets vergeten, een bepaalde groep niet bereiken of over het hoofd zien (in mijn geval mogelijk voor het hoofd stoten).  

Of is het simpelweg dat ik mezelf overschat en niet meer verdien dan 16 views op mijn schijtblogs. Gelukkig bestaat er nog zoiets als het Facebook gepeupel dat wel valt voor de charmes van mijn pleeterttaiment.


It´s fine with me as long as I can have my bubbletime


Het gaat uiteindelijk ook echt niet om de views, maar om hoe ik heerlijk kan verzuipen in het schrijven van mijn blogs. 

Hoe tijd en ruimte een andere dimensie krijgen en ik pas uit die blog-bubbel kom als ik tevreden ben. 

Dat mijn bubbel mij mogelijk Yoors lezers heeft gekost, kan goed zijn. Ik begon hier met de opmerking ik hoef geen 5 sterren als ik maar mijn mening kwijt kan en die staat natuurlijk niet iedereen an.

Ik besef mij terdege overigen wel pas nu de blog af is dat deze blog precies het verkeerde publiek gaat bereiken. De lezers die reageren en waarschijnlijk ook regelmatig publiceren. 

Maar toch ben ik nieuwsgierig te horen of men er net zo over denkt en hoop ik op een frisse en niet al te natte tegenwind.





Miranda Tabor
Je analyse klopt heel aardig. Jij bent gewend aan 'stille lezers', daar hoef je ook niet te kijken wat zij schrijven. Yoors is veel meer van de interactie. Als jij zelf nooit op het blog van je lezers reageert, dan wordt de spoeling steeds dunner. Dat is een groot verschil. Blogspot (blogger) geeft veel meer lezers, maar reageert bijna geen hond. Het is maar net wat je wilt en waar je voor gaat. 
09-03-2019 13:20
09-03-2019 13:20 • 3 reacties • Reageer
Tegendraads
Miranda Tabor nou ben/was vooral gewend aan Yoorsies die reageren, wat op deze blog ook gebeurde. Maar ik zie heel duidelijk dat bepaalde onderwerpen het op Yoors goed doen en andere bijvoorbeeld op FB en geloof mij dat zijn ook geen stille lezers😊
09-03-2019 13:27
09-03-2019 13:27 • Reageer
Miranda Tabor
Tegendraads Oké, heb nu ook je andere blog gelezen, dat maakt veel duidelijk. Ik lees je, in ieder geval graag. 
09-03-2019 13:32
09-03-2019 13:32 • Reageer
Tegendraads
Miranda Tabor Dank je dat vind ik leuk om te horen 😊 en het is gewoon iets wat me opvalt en me nieuwsgierig maakt hou namelijk graag de juiste doelgroep voor ogen e.d.
09-03-2019 13:36
09-03-2019 13:36 • Reageer
Universe Messages of Love
Het aantal bloggers (of accounts) is hier flink toegenomen (ik schreef me vorig jaar alvast in voor dit moment). En overal is verzadiging te vinden. Het aantal televisiezenders en nieuwsportalen is toegenomen. Het aantal app's, social media platforms en webshops is toegenomen. Het aantal trainers/coaches c.q. ZZP-ers is toegenomen en noem het maar op. Men is steeds meer op zoek naar mogelijkheden om geld te verdienen of om geëntertaind te worden. Overal zitten nadelen en kansen in verscholen. Zou dit niet de daling van lezers kunnen veroorzaken? Door de 'overwhelming' mogelijkheden op het internet? Zou er niet een verbinding gemaakt kunnen worden met bepaalde sterke of echte bloggers met de afspraak om elkaar te upvoten of te promoten? Of zeg ik nu iets geks?
21-02-2019 22:15
21-02-2019 22:15 • 4 reacties • Reageer
Universe Messages of Love
Universe Messages of Love En misschien is het tijd om na te denken om het echt tegendraads te doen... want iedereen bewandelt de bewandelde paden... delen op bepaalde kanalen. Wij, als Stichting, zijn nu andersom aan het denken. Blogs kunnen het hoofddoel zijn, maar ook aanvullend bedoeld zijn om meer verkoop te realiseren. De vragen zijn steeds: Wat wil ik bereiken? En hoe ga ik dat doen?
21-02-2019 22:26
21-02-2019 22:26 • Reageer
Tegendraads
Universe Messages of Love Om terug te komen op je laatste zin upvoten maakt je trending, maar zelfs trending trekt niet tot nauwelijks extra views althans bij mijn blog eb zag datt dat ook voor Marjolijn gold geloof ik. Het is ook niet dat ik verzadiging opmerk, ik wordt buiten Yoors meer gelezen dan ooit daarvoor. En als er nu meer bloggers om Yoors zijn zou ik verwachten dat het aanbod van zowel blogs als lezers groeit en dat de hoeveelheid views ongeveer gelijk blijft. Maar moet eerlijk zeggen dat deze blog dan weer veel mensen aansprak en het misschien mijn onderwerpen geweest zijn die buiten Yoors meer aanspreken.. ik weet het niet maar neem je punten zeker mee in mijn overpeinzing
21-02-2019 22:33
21-02-2019 22:33 • Reageer
Tegendraads
Universe Messages of Love  helemaal mee eens. Wat wil ik : Gelezen worden- Hoe ga ik het doen> O,p mijn manier,  door hard te werken, leuke stukjes te schrijven feedback te ontvangen en te koesteren, mezelf te promoten op een Tegendraadse of gewoon mijn manier en tot op heden met succes (vind ik dan). Maar mee eens die vragen moet je blijven overdenken
21-02-2019 22:52
21-02-2019 22:52 • Reageer
Universe Messages of Love
Tegendraads Begrijp ik het goed dat als je op FB deelt dit geen link geeft naar je Yoors account? Hier heb ik nog geen ervaring mee. Dus je gevoel/opmerking gaat eigenlijk alleen over het aantal lezers hier op Yoors?
21-02-2019 23:04
21-02-2019 23:04 • Reageer
Schorelaar
Mijn blogs worden minder vaak gelezen, ik dacht dat het kwam omdat ik ook minder blog en lees op Yoors (factor tijd) Soms worden blogs gedeeld en dan schieten de views omhoog. Ik vind het leuk om te bloggen, te lezen en te reageren. Verder vind ik mezelf niet tegendraads, al denk ik regelmatig anders dan anderen.
19-02-2019 18:04
19-02-2019 18:04 • 1 reactie • Reageer
Tegendraads
Schorelaar ik ben er nog niet uit wat de oorzaak van minder gelezen worden is. Het onderbuik gevoel dat ik uit de reacties opmaak is dat de meeste wel het idee hebben dat t ff wat minder is. Ik reageer niet meer of minder dan voorheen, maar zie duidelijk een daling. Nu weet ik dat enkele mij niet meer lezen dus daar wijt ik het dan voorlopig maar aan.
20-02-2019 08:39
20-02-2019 08:39 • Reageer
Marc
Is Tegendraads wel tegendraads (genoeg)? 😄
19-02-2019 17:15
19-02-2019 17:15 • 1 reactie • Reageer
Tegendraads
Marc ik vind mezelf  idd vaak niet tegendraads genoeg maar wil me ook niet heel anders voordoen dan ik ben, maar wel ruimte bieden om een ander geluid te laten horen
19-02-2019 17:43
19-02-2019 17:43 • Reageer
ellesvandenbroek
Ik lees redelijk veel, maar zit pas twee maanden op yoors, dus nog nieuw! Ik heb inderdaad dat een kern actief is, en dat er niet zo veel alleen-lezers zijn. 
Je vormt je volgers om je heen, en daar wordt actief gelezen en geupvoted (?), Stille lezers zijn er volgens mij niet veel. En buiten yoors is yoors nog een vreemde eend, wordt gezien als irritant en spam als je het veel deelt op andere fora ... Ben wel benieuwd of yoors een grote, goede, naam gaat opbouwen! 
19-02-2019 14:19
19-02-2019 14:19 • 1 reactie • Reageer
Tegendraads
ellesvandenbroek Ik heb het idee dat op andere Fora Yoors al meer geaccepteerd wordt dan toen ik 18 maanden geleden begon en denk soms dat het afgunst is , vraag me niet waarom ik denk dat ze denken dat wij echt veel verdienen ofzo. Maar ik krijg niet vaak meer negatieve reacties, maar zit ook wat minder in blog groepen 
21-02-2019 21:56
21-02-2019 21:56 • Reageer
angel in the dark
Ik vind het ook moeilijk om enkel met de Yoorslezers voort te doen. Vooral omdat dat een beetje de reclame van Yoors (en Henkjan) is : dat je meteen een groot lezerspubliek kunt bereiken. Niet dus. Als je niet buiten Yoors deelt, heb je geen views.
19-02-2019 12:52
19-02-2019 12:52 • 6 reacties • Reageer
Tegendraads
angel in the dark je hebt weldegelijk publiek, en support maar de views zijn meestal 25 max in mijn ervaring. Heb geen idee hoe dat is als je zonder yoors gaat bloggen (in mijn geval waren die views nog minder maar heb dat maar heel kort geprobeerd). Heb het hier goed naar mijn zin maar merk dat ik in mijn eerste 6 maanden 30-50% meer views en reacties kreeg, op naar mijn mening mindere blogs.
19-02-2019 13:07
19-02-2019 13:07 • Reageer
Piteke van der Meulen
Tegendraads , ik lees graag blogs van je.  Ik zal voortaan altijd een reactie geven als ik een blog gelezen heb.
19-02-2019 16:36
19-02-2019 16:36 • Reageer
Tegendraads
Piteke van der Meulen ahh das echt leuk te horen, maar hoeft niet hoor 😊alleen als je denkt hee ik heb iets toe te voegen of helemaal onzin wat je schrijft, of andere feedback. Verpicht reageren was niet mijn insteek hoor
19-02-2019 16:39
19-02-2019 16:39 • Reageer
Piteke van der Meulen
Tegendraads snap ik, maar reactie krijgen op wat je gemaakt hebt is altijd fijner dan helemaal niet weten of het gelezen wordt.
19-02-2019 16:46
19-02-2019 16:46 • Reageer
Tegendraads
Piteke van der Meulen  klopt en feedback is zo leerzaam, is vaak leuker dan gelezen worden
19-02-2019 17:44
19-02-2019 17:44 • Reageer
Henkjan de Krijger
angel in the dark Klopt ik ben daar nog niet tevreden over. Heb daar een oplossing voor die ik binnenkort ga doorvoeren. Belangrijker maken van het volgen van onderwerpen ipv mensen.  
20-02-2019 16:28
20-02-2019 16:28 • Reageer
Chalija
Ik lees wat ik wil lezen. Doe mijn ding. Ingrid geeft je een tip, zoals zij vaker doet. Wisselwerking is belangrijk.

19-02-2019 12:25
19-02-2019 12:25 • 14 reacties • Reageer
Tegendraads
Chalija sorry niet mee eens, ik ben niet minder gaan reageren (eerder meer), toch zie ik beduidend minder lezers en reacties dan in de eerste 6 maanden van mijn bestaan. Nogmaals yoors views zijn natuurlijk maar een klein gedeelte (10%) van de total views. Maar het valt mij op dus ben ik nieuwsgierig of dat men een tegendraads moeheid heft ontwikkeld of dat het een trend is. Grappige is dat men wel allemaal reageert op deze blog, wederom niet één van mijn beste
19-02-2019 13:05
19-02-2019 13:05 • Reageer
Chalija
Tegendraads klopt ik ben je alleen gaan lezen om de titel. Verder lees ik je niet meer, omdat ik je te tegendraads vindt. Dat mag, ieder zijn ding. Maar niet mijn ding. Je vraagt om een antwoord. Hier laat ik het dan ook bij.
19-02-2019 13:09
19-02-2019 13:09 • Reageer
Soberana
Chalija 100% met je eens! 👍
19-02-2019 13:23
19-02-2019 13:23 • Reageer
Chalija
Soberana dank je wel.
19-02-2019 13:33
19-02-2019 13:33 • Reageer
Tegendraads
Chalija mooi ben blij te horen dat iemand me tenminste tegendraads vind, voel me zo vaak mainstream hier👍
19-02-2019 13:33
19-02-2019 13:33 • Reageer
Tegendraads
Soberana niet stiekem Tegendraadse blogs lezen jij was juist één van die mensen die mij vervelend genoeg vond en mij niet meer las. Volhouden zeg ik!
19-02-2019 13:47
19-02-2019 13:47 • Reageer
Marjolein
Tegendraads ja, een tegendraadse wil niet te leuk gevonden worden natuurlijk! Ik hou er wel van, het zet je aan het denken en dat is goed.
19-02-2019 16:18
19-02-2019 16:18 • Reageer
Tegendraads
Marjolein precise dat
19-02-2019 16:36
19-02-2019 16:36 • Reageer
Soberana
Chalija Sommige schrijvers weten blijkbaar niet dat anderen ook klikken op reacties van degenen die zij volgen en dan soms terecht komen bij blogs die ze normaliter niet zouden lezen.  😱
21-02-2019 05:35
21-02-2019 05:35 • Reageer
Tegendraads
Soberana klopt daar waren ze niet van op`de hoogte, ik volg namelijk niet aangezien ik Tegendraads ben😂
21-02-2019 22:19
21-02-2019 22:19 • Reageer
Soberana
Tegendraads die 24 stuks die staan geregistreerd als degenen die JIJ volgt, zijn idd spookaccounts: geen van hen heeft ooit iets hier op yoors gepost of een reactie op een blog van een ander gegeven. Zij vormen ook bijna de helft van jouw volgersbestand. Als jij meer views wilt scoren, kun je hen wellicht aansporen om datgene te doen waarvoor ze zich hebben geregistreerd: allemaal 1x op ieder blog van jou klikken. Ze zijn blijkbaar een beetje lui geworden, vandaar de daling van jouw views. 
22-02-2019 05:32
22-02-2019 05:32 • Reageer
Tegendraads
Soberana op 2 na zijn het iid mensen die mij ooit lazen buiten Yoors en dachten te moeten registreren, zodra zij registreren volg ik ze automatisch. Heb er nooit bij stil gestaan om ze te ontvolgen, maar kan zo iig bijhouden hoeveel ik verdien aan die Pop-Up waar ik, ondanks dat ie me al 6 euro extra heeft opgeleverd, nog steeds mee worstel. 
Maar Op basis van het succes van ondermeer dit artikel met 50+  Yoors views, terwijl het nooit de HomePage heeft gehaald en de 2 daarop volgende artikelen maakte duidelijk dat de onderwerpen van de afgelopen periode gewoon meer publiek buiten Yoors dan op Yoors trokken. 
Wat natuurlijk ook de bedoeling is, ik wil tenslotte de hele (Nederlandstalige) wereld veroveren. Blijkbaar houdt men op Yoors niet van plas en poep blogs en al helemaal niet van Wie is de Mol Niet blogs, terwijl ze buiten Yoors deze misbaksels graag lezen. Maar ik heb mijn antwoord: We lezen elkaar absoluut nog wel, alleen de onderwerpen die op Yoors scoren hoeven niet daarbuiten te scoren en vice versa.
22-02-2019 09:06
22-02-2019 09:06 • Reageer
ellesvandenbroek
Tegendraads yoors views maar 10%van totaal? Hoe kom je aan die informatie? Dat zou ik al heel wat vinden. Of is dat als je heel actief buiten yoors ook deelt? 
22-02-2019 10:16
22-02-2019 10:16 • Reageer
Tegendraads
ellesvandenbroek Je kan de support views  zien van de link die gedeeld wordt, zo zie ik dus enigszins wat mijn blog buiten Yoors doet. Guus en Denise delen mij vaak en ik deel hun dan weer zo heb ik enig inzicht, maar heel precies is het natuurlijk niet want ik zie bijv niet wie mijn blog bijv via google vind, maar voor de meeste van mijn blogs is dat minimaal. 
22-02-2019 11:17
22-02-2019 11:17 • Reageer
Encaustichris
Ik merk eigenlijk eerder het tegenovergestelde.... maar geen idee waar het aan ligt!
19-02-2019 11:35
19-02-2019 11:35 • 2 reacties • Reageer
Tegendraads
Encaustichris kijk dat is tof, goed om te weten. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat men mij moe is
19-02-2019 11:48
19-02-2019 11:48 • Reageer
Encaustichris
Tegendraads Nah, ik weet niet of het dat is. Ik ben begonnen met sieraden maken en posten, mogelijk heb ik daarmee een nieuwe doelgroep aangeboord.
19-02-2019 11:55
19-02-2019 11:55 • Reageer
Filosoofje
TV en Facebook heb ik niet, dus die items vallen af.   Ik schrijf zelden (dus word ook niet gedeeld) , ik lees ( bijna) alles en reageer als het me interesseert of aanspreekt, tegendraads of niet  😏

19-02-2019 11:22
19-02-2019 11:22 • 2 reacties • Reageer
Tegendraads
Filosoofje ja jij bent wat mij betreft ook een vreemde eend, dacht zelfs aan je toen ik het schreef. in mijn optiek één van de weinige lezers die veel reageert 👍
19-02-2019 11:49
19-02-2019 11:49 • Reageer
Filosoofje
Tegendraads  vreemde eend 😲 Ik ben niet voor niets incognito 😀
19-02-2019 12:31
19-02-2019 12:31 • Reageer
1960-1980
Ik merk ook dat het iets terugloopt, niet heel veel hoor. Zelf heb ik ook niet zo veel tijd om bij anderen te lezen. Dus daar zal het ook aan liggen. En er is dagelijks veel te lezen, dus moet je keuzes maken. Je kunt nou eenmaal niet alles lezen. Ik vind het wel net als jij gek, dat het altijd dezelfde mensen zijn die reageren en dat het ook degenen zijn die schrijven. Dus ja, waar zijn al die anderen dan, vraag je je terecht af. 
19-02-2019 11:15
19-02-2019 11:15 • 3 reacties • Reageer
Tegendraads
1960-1980 herken je verhaal  wat betreft keuzes maken, maar blij dat het not just me. THX
19-02-2019 11:23
19-02-2019 11:23 • Reageer
Eddy en Rita
1960-1980 en Tegendraads. Als je bij groepen op FB gaat zien hebben ze soms tot 18.000 volgers en meer. Kijk naar de iets oudere berichten, 1 a 2 maanden en men ziet dat er berichten bij zijn die amper 20 duimpjes en 3 a 4 berichten krijgen. 18.000 volgers? Misschien zijn mensen gewoon lees-moe? 
19-02-2019 16:46
19-02-2019 16:46 • Reageer
Tegendraads
Eddy en Rita  ja je kan er wel lid zijn, maar actieve leden zijn vaak slechts een klein gedeelte. Kijk ook maar naar wie er actief post. Merk het zelf ook, vaak bij kleinere groepen procentueel veel meer response e.d.
19-02-2019 17:46
19-02-2019 17:46 • Reageer
Madeleine
Ik ben een kleine blogger en heb nooit zoveel views gehad, maar ik doe gewoon mijn ding hihi, want ik blijf Yoors toch wel leuk vinden.
Ik vind het dan wel weer heel grappig dat ik qua leden die zich via mij aangemeld hebben ineens behoorlijk hoger in de procenten lag dan het gemiddelde. Dus blijkbaar doe ik dan toch iets goed.
Ik vind het toch leuk als ik dan gevonden wordt. Maar ik heb net zoals jou weinig views per post en supporterviews ook weinig in verhouding terwijl ik wel deel, maar ik ben er ook achter gekomen dat er nog veel meer deelplekken en manieren zijn om jezelf in de kijker te zetten. Ingrid haar blogs met deelplekken vind ik superhandig! Dus we gaan lekker door, moet jij ook doen, want je blogs zijn zeker interessant genoeg!
19-02-2019 11:09
19-02-2019 11:09 • 2 reacties • Reageer
Tegendraads
Madeleine oh zeker vooral doorgaan. Wat zijn jouw fav deelplekken want Pintrest, google plus en twitter loopt bij mij niet zo. Maar mijn views ach toen ik een jaar geleden begon was ik blij met 100 en nu haal ik vaak de 250 dus daar zit wel schot in. Maar als ik niet deel en enkel voor hier op Yoors schrijf of nog niet gedeeld heb dan zie ik echt een duidelijke daling in views en reacties en dat kan en mag aan mij liggen maar vroeg me af ofdat het de trend was of mijn slechte invloed
19-02-2019 11:22
19-02-2019 11:22 • Reageer
Madeleine
Tegendraads Pinterest, Google Plus en Twitter gaan inderdaad niet snel, alhoewel Pinterest wel de de snelste van de drie is is mijn ervaring. Delen blijft inderdaad een essentieel onderdeel van jezelf in the picture zetten. 
Ik heb verder niet echt favoriete plekken. Ik pak standaard Twitter, Pinterest, Google Plus ( vanaf 1 april kan dat niet meer ), Flipboard, Facebook. Op Facebook heb ik zelf een pagina Maddy's en twee groepen, namelijk Bloggers Groep Daily Blogs en Bloggers Groep Maaltijden. Uiteraard ben je daar ook van harte welkom om je blogs te delen. Instagram heb ik ook een apart account. Dus ik leg overal kleine stukjes neer en probeer dat een beetje compleet te maken. En ik promoot regelmatig om nieuwe lezers en volgers te krijgen op social media. Net ook nog weer gedaan. Soms komt daar niks uit, vorige week ineens twee nieuwe leden, dus ja toch twee nieuwe leden denk ik dan. 
19-02-2019 11:29
19-02-2019 11:29 • Reageer
Marc
Ben je gaan volgen vanwege ja naam, kom ik bij je profiel zie ik dit staan; "Want ik ben die politiek correcte Luizenmoeder maatschappij regelmatig zat".  GEWELDIG😄, welkom bij de club👍
19-02-2019 11:09
19-02-2019 11:09 • 2 reacties • Reageer
Tegendraads
Marc 😂👍
19-02-2019 11:19
19-02-2019 11:19 • Reageer
Piteke van der Meulen
Marc mooi zo'n geluid, I love it!

19-02-2019 16:36
19-02-2019 16:36 • Reageer
Marc
Heb je blog gelezen Tegendraads, misschien komt het omdat mensen niet van "tegendraads" houden 😄
19-02-2019 11:07
19-02-2019 11:07 • Reageer
Eddy en Rita
Komt er ook nog bij dat als men je blog aanklikt, je niet altijd gelezen wordt. Het levert wel een view op. 😉
19-02-2019 10:59
19-02-2019 10:59 • 4 reacties • Reageer
Tegendraads
Eddy en Rita Klopt, maar views zijn leuk voor de cash, maar van goede reacties leer ik het meest
19-02-2019 11:07
19-02-2019 11:07 • Reageer
Eddy en Rita
Tegendraads Dat laatste is de reden waarom wij nogal eens verrassend uit de hoek komen in onze reacties. De meesten (zij die graag over wisselwerking praten) kiezen er voor om niet (op ons) terug te reageren. Dus reageren om meer views te genereren is ook maar een idee. Zou het met verveling te maken hebben misschien?
19-02-2019 16:35
19-02-2019 16:35 • Reageer
Tegendraads
Eddy en Rita  verveling, verzadiging of misschien mensen tegen het hoofd gestoten die daardoor afhaken. Maar waardeer jullie reacties, zijn altijd de moeite waard
19-02-2019 16:41
19-02-2019 16:41 • Reageer
Eddy en Rita
Tegendraads Dankjewel! 👍
19-02-2019 16:47
19-02-2019 16:47 • Reageer
Ingrid Tips en meer
Elke lezer is er een. Zou het te maken kunnen hebben met een wisselwerking? Geen verwijt, want ik reageer naar mijn idee vaker bij jou dan andersom. Maar in het algemeen. Reageer je bij anderen? Deel je iets van anderen? Sommige dingen vind ik leuk om te lezen, maar niet alles. Dan zap ik zo weg. Hoeft ook niet he. Volgen betekent niet ALLES.
Het op de voorkant staan hoeft niet per sé een uitschieter qua views te betekenen (zo heb ik diverse keren - niet - ervaren). Stay yourself and the right ones will stay. Zorg dat je JOUW publiek bereikt.
19-02-2019 10:35
19-02-2019 10:35 • Reageer
peerke70
Dus nu even lezen en niet alleen maar om te steunen. Goed verhaal!
19-02-2019 10:35
19-02-2019 10:35 • 1 reactie • Reageer
Tegendraads
peerke70  Dank!
19-02-2019 10:51
19-02-2019 10:51 • Reageer
Marjolein
ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, ik heb ook tijden gehad dat mijn blogs direct doorschoten naar 25 plus. De laatste twee, drie weken ofzo, denk ik? kom ik soms niet eens boven de tien binnen een dag! En als ze trending staan... nou, ik heb het idee dat dan helemaal niemand het leest, op de één of andere manier. Maargoed, we ploeteren voort... FB mag dan een instortend platform zijn, het is wel goed voor views, ook al ligt het ook daar heel erg aan het onderwerp. Ik lees jou meestal wel. Veel reageren helpt, dan krijg je misschien meer bekendheid, alhoewel jouw naam al behoorlijk opvallend is! We lezen!
19-02-2019 10:30
19-02-2019 10:30 • 1 reactie • Reageer
Tegendraads
Marjolein Ja aan naamsbekendheid geen gebrek zei de gek. Maar precies wat je zegt zelfs trending helpt geen zier en geen uitschieters op Yoors . FB helaas mijn gevoel jegens deze dictator ten spijt brengt wel views in het laatje.  Maar ik heb mijn bubbletijd dus het zal mijn tijd wel duren 😊
19-02-2019 10:54
19-02-2019 10:54 • Reageer